Apr 17, 2009

wedding theme

for those yang akan berkahwin kompem akan ada theme memasing. so do i :)
the theme just pop-up in my mind, ting! i choose hot red+white for my big day. {red and white}, seems so many people use the same theme but nahhh.., thats okay with me. i love this combination of color, its so-wow! RED is the hottest color n yes, im passionate with this color. my pelamin would be red+white n so for my room hihi.. cerita pasal pelamin di next entry nant ye (pelamin anganku ;)). theme disebelah pihak incik tunang adalah baby blue/light aqua+white. ok, disini disertakan warna temaku pd majlis bersejarah nant.




theme incik tunang;

2 comments:

  1. okayyy kenapa kita telah terfikir akan tema yang sama. kenapa? dan kenapa harus kak nurul juga. kenapa?? haha

    ReplyDelete
  2. hahahah! aku juga tanya benda yg sama. kenapa? kenapa? kak nurul tu HARUS okay pasal hasil kerja yg baik punye + harga yg sgt lah reasonable! aku suka! yay!

    ReplyDelete