Apr 17, 2009

percutian yang dinantikan

aku sangat tidak sabar untuk bercuti bersama family dan teman2 wanitaku (eh, aku bukan lesbo ye, kan dh nk kawen nihhh). 2 percutian yang sgt mengujakan!!

percutian bersama famili adalah pd bulan 6 ini. kami dgn tidak sengajanye telah menempah tiket ke Bandung hihi. memang sudah lama kepingin utk pergi ke bandung, tiap kali nk g, musti ade hal punye. ni bile x merancang, terus terbang. penerbangan sudah pastinya dgn AirAsia, kalo MAS x merasa aku weyh. tunggu la bergelar mrs nant, dpt tiket free hihi.. yeay! jangan tinggalkan saya ye incik tunang.., saya nk merasa tiket free itu hahah! tambang return tix tersebut adalah RM80, siap chop seat. maunya aku x beli. trus klik klik klik dan klik, finish. tiket berjaya dibeli ;p. aku dh mula berangan shopping2 di sana padahal mcm la duit mengizinkan kan. ingat sikit ye cik meeza..., simpan duit utk kawen, kamu tu nk buat majlis bulan 11 nih. heh, ntahla..

ok, itu percutian bersama famili tersayang. next dgn kawan2 wanitaku di Taman Negara! kire mcm bachelorette vacation la before wedding kan hihi.. yg ni plak bulan 7, 4d 3n. kitorg akan naik keretapi. serius, lama giler x naik keretapi. naik komuter byk kali dh la. aktiviti sgt best!! mcm nk g sekarang. penat dh tiap2 hari tgk kalendar tu ha. kawan2!! jangan x jadi pulak tau, aku dh berangan bagai ni ha. ibuku dh restu dh ni, incik tunang pun dh kasik dh. kalo x jadik memang aku meroyan.

makanya diharapkan percutian ini menggumbirakan dan menyeronokkan :D

3 comments: