Apr 21, 2009

pelamin anganku

dh 2 kali jumpe kak nurul discuss pasal pelamin. 1st dgn incik tunang + ibuabah nye. sebelom jumpe bukan main lg, aku dh siap tau dh nk design pelamin mcmane, siap sketch sendiri. pastu dh jumpe, tengok magz kak nurul bawak, trus hilang dh idea2ku. byk tahap pelamin yg cantek2! lg pon aku segan la plak nk bitau pelamin anganku itu kerana ibu dan abah incik tunang ade sekali. kang musti diorg kata "wah, beria nye budak ni, x saba nk kawen la tu". hah, aku gak yg malu. tp memang pon x saba nk kawen hahah! aku biarkan je ibu tunangku itu berdiskusi dgn kak nurul. aku hanya memerhati dan mendengar sahaja. serius, memang lama okay diorg berdiskusi. aku cam "eh, bile turn aku nih?". xpe, xpe, aku kan penyabar ;p. lepas beberapa jam diorg diskusi, turn aku plak. dan dan la plak rupanye kak nurul ade appointment dgn client lain dlm masa 15 min je lg. haru aku nk diskusi. apa yg termampu aku bitau kt kak nurul adalah pasal wedding theme + contoh pelamin anganku yg ada dlm notebook dia tu. serius, aku blur time tu. x tau nk pilih yg mane, byk sgt yg lawa! then i decide to meet her again, pasal aku nk tambah sket kt pelamin anganku tu.

kebetulan pulak sepupu aku nk jumpa kak nurul the next weekend, nk discuss pasal hantaran. jadi, aku pon ikot skali. kali ni mmg puas hati berdiskusi :D

makanya, tunggu aje pd hari yg bersejarah tu nant. lawa weyh pelamin haku! hahah!

cuci cuci mata:

4 comments:

  1. oh kak nurul tolong jgn sama tolongggg

    ReplyDelete
  2. hahahah! oh tidak, tidak, jgn risau ederqku sayang hihi..

    ReplyDelete
  3. i pon de wat tempahan sama ngan kak nurul tuk engagement this coming sept..
    tp tak sure nak wat mini pelamin ape.. byk yer gmba kat magz kak nurul? hhee..

    ReplyDelete
  4. hye fifi :)

    for engagement fifi tu, meeza rasa fifi buat mini pelamin kot. cantek! ;)

    kan. byk tahap gamba kt magz kak nurul. rasa nk buat semua pelamin tu haha

    btw, congratulation on ur engagement day fifi!

    ReplyDelete