Dec 21, 2009

kemusykilan

my period is two weeks late! baru 2 minggu kan tapi nak kecoh? haha! i've told my mom pasal ni and she said... "mak rasa along pregnant. mak tengok along kembang semacam je hihi" sambil dia tersenyum. hah? adakah? angah dah suruh beli pregnancy test tp aku rasa mcm membazir je beli lagi sbb 2 minggu dh boleh test kah? kalau betol pun mengandung, rasanya too early kot nak test huhu.. takpe, aku kasi lagi masa. tambah lagi 2 minggu, kalau tak jugak period, aku buat test itu! angah just bought me a pregnancy test yesterday. semangat gile suroh aku test haha!

jika betol aku mengandung, alhamdulillah syukur :) tp..kalau bukan? waaaaahhhh! kerisauan! penyakitkah? owh jangan, jangan! 2 weeks lagi aku nak buat test then jika negatif, harus berjumpa doktor akan masalah ini.

berdoa supaya ini adalah berita gumbira :)

5 comments:

  1. yey!!!
    semoga dapat berita gmbira....

    ReplyDelete
  2. i'm waiting.. i'm waiting.... tralalallaaa~~~~~

    ReplyDelete
  3. ezreen: amin, amin... doakan saya!! hihi
    fati: hahahah! menunggu dengan setia!

    ReplyDelete
  4. babe, kalau kau pegnan tu rezeki. kalau tak, itu bukan penyakitlah. apesal la kau slalu risau mcm tu. ish ish. tp aku yakin kau pegnan. hihi

    ReplyDelete
  5. hahaha! aku slalu risau tak tentu pasal kan? hish, ape je aku ni hihi.. kau yakin eh? harap harap betol!! :D

    ReplyDelete