Dec 22, 2009

i am pissed off!


S.T.U.P.I.D!!!!!!!!!

jadi kau ingat kau boleh tutop la kau punye kesalahan dgn bercerita bukan bukan pasal aku? siap cerita dgn big boss? kau ingat aku takot la kalau kau buat mcm tu? kalau betol, apsal tak datang je depan aku cakap yang kau dah report bukan bukan pasal aku kt big boss? naseb baik la kau OKU! ha, kan dh biadap terus aku. padahal kau dah takot aku report kat boss kan? pastu cepat cepat kau buat cerita palsu lagi dusta pasal aku. naseb baik la semua yang dengar tu tak bodoh macam kau. semua dah paham perangai kau macam tu. takpe, selagi aku boleh sabar, memang la aku sabar. aku tak kesah kalau big boss nak jumpa aku pasal ni. I AM READY! tak sabar rasanya nak cerita kesah sebenarnya. aku ada saksi kejadian, kau ada apa? ada mulut je kan? tolong lah jangan bertindak bodoh. beringat ingat sebelom buat benda tak berfaedah tu. tolong jangan ganggu hidup aku boleh tak?

{ok, sedang beristighfar banyak banyak}

No comments:

Post a Comment