May 1, 2009

aku mau ke sana

bored..bored..bored... 
yes, im working on Workers Day. what a boring! makanya, entri kali ini adalah bertujuan utk menghilangkan ke'boring'an aku.

entri nye berkisah: the place i should go, n the nominees are....

1. Rome, Italy (feels like Gladiator ;p)


2. Venice, Italy (i really want to experience the gondola~sedang berangan~)


3. Paris, France (i love to seeing Eiffel Tower! one of my friend suggest me to go there for honeymoon. weeeee! jika duitnya mengizinkan, i will)


4. Japan (i have been here before n it feels like.. i LOVE to be there. i miss my foster family, aku dikejar kanggaroo sampai mereka ketawa terbahak-bahak. pelok bear yg sgt gebu, rasa mcm nk bwk blk umah. i learn how to speak japanese because they dunno much to speak english, aku sampai bukak kamus jepon nk bercakap. one of the best experience i've ever had!)


5. Holland (hoping to see the spring tulip blooms, owwwwwhhh.. sgt bahagia!)



oh tidak! i have to go! bersambung esok :D



8 comments:

  1. nnti leh honeymoon disana kn??
    mesti leh dpt discount mmndgkan en tunang merupakan kakitgn yg berhemah&tekun ditempat kerjanyer...

    p/s:rupe2nya ijal dan farid keje 1 tempt (airport subang kn?kn?) keciknye donia ini...

    ReplyDelete
  2. hehehe.. bukan diskaun tetapi FOC hahah! tiket je la kan, penginapan sila guna duit sendiri hihi..

    p/s: tu la pasal, incik tunang ade citer gak ari tu hahaha! x sangka 1 tempat keje :)

    ReplyDelete
  3. oklah tu...
    klu cmtu tiap tahun leh hneymoon..
    huhuhu...

    klu ada tiket lebih, sila pas pada kwn2(aku lah tuh).. ;-P

    sbb frid dpt tiket firefly jerk free...:-(

    ReplyDelete
  4. wahh meez!! kamuu lah kawan saya yang paling bess!! (ayat bodek!) bilang sama incik tunang, sambil berbisik... (nanti kasik fati tiket free utk honeymoon ke france jugak!!) takpe.. takpe..tiket pon jadi laaa.. hahaha!!

    ReplyDelete
  5. ezreen: eh, kire ok jugak dpt tiket free firefly, dpt juga anda terbang kesana kemari :)

    fati: hahaha! owh kamu ni, dan dan saya kawan kamu plg best :p. xpe, xpe, tiket tu byr 50% pon ok gakkk.. hihi

    ReplyDelete
  6. aku nk soh encik tunang tukar kerjaya sekarang juga

    ReplyDelete
  7. hahah! ok, ok, saya setuju. nanti kite bersama sama menjelajah eropah! cewah :p

    ReplyDelete
  8. reen to derq: dah pulak..jgn jadikan en tunang anda sebagai mgsa keadaan..tkut dia botak kepala sblm wktunyer mmikirkan mslh ini..:-P

    ReplyDelete