Dec 21, 2010

diam diam aku jatuh hati padamu


Diam-diam
Aku jatuh hati padamu
Ku ingin kau tahu
Diam-diam
Aku jatuh hati padamu
Ku ingin kau tahuuu

(lagu TILU ni best! suka!)

---

oh tolong! telah terjatuh cinta sama ini
v
v
v
v
SONY ERICSSON HAZEL GREENHEART





semua orang sedang gilakan iphone tapi aku gilakan ini haha! tak urban langsung aku ni kan. memang la sangat bukan pencinta gadget. kenapa ntah tidak terjatuh cinta sama iphone. angah telah membeli iphone semalam tapi hati aku tak terbuka utk mencintai iphone hihi. incik suami juga pencinta iphone yang tegarrrr haha. takpe la, hati memilih hazel ;)

suka kerana hazel:
  • Noise Shield and Clear Voice
  • A little rain won't hurt. Your Hazel™ is splash-resistant
  • built-in aGPS
  • GreenHeart phone (aku kan pencinta alam :p)
---

bagus ke tidak itu tidak ketahuan. harap harap hazel menyenangkan :)
nak beli ntah bila haha! berangan je dulu :p

byeeee


4 comments:

  1. Adik fie pakai yang ini!!merah ini!!hehehe..
    mula2 cam eh knp melengkung dik?haha..
    tp kannnn..camera dia klu guna flash time mlm adalah mengecewakan!lampu dia cam spotlight warna kuning tersuluh kat tengah2 muka kita.. -_-"
    pastu sound dia ok lah..tp adik ckp bunyi cam dalam tong..sebelum beli akak tgk betol2 k?
    tp fie suggest kan Sony Ericsson Aino..cantik!!!

    ReplyDelete
  2. haaaaaa? ye ke fiffy? alaaaaa... owh hampaaaa.. tapi kak meeza suka tahapppp!

    ReplyDelete
  3. fiffyyyyy! dah tgk dah aino. cantek jugakkkk!! sukaaa! ok, nak amek aino la hihi

    ReplyDelete
  4. hahaha..klu akak suke hazel jugak, beli laa..tp jgn kecewa tau..di nasihat kan check camera & sound..try guna flash..huhuu..
    tp Aino adalah sgt cantikkkk..warna putih tu mmg mengancamm...aino nie lebih kurang mcm satio.. :)

    ReplyDelete