Jun 12, 2009

DIY kad kawen

adalah sgt lama telah berangan utk design kad kawen sendiri. jadi, aku boleh tunjuk dgn anak2 kad kawen yg aku buat sendiri ni hahah! (sgt gatal okay, dh berangan pasal anak kau ni!). oleh itu aku dgn nekadnya akan mereka sendiri kad kawen ;). seperti biasa incik tunang menjadi mangsa. aku dah soh dia lukis katun pengantin dh. siap sudah. katun pertama cantek tp more to fun fun, jadi aku soh lukis lain yg nampak lebih pengantin hihi. maka, telah siap apa yg diingini. katun settle! design pulak.

saya suka photoshop! adalah sgt bahagia jika aku bekeje bahagian design2 ni (walopon x handal kan :p). ehem, ehem, design sudah siap. cobaan pertama sudah selesai. dh tunjuk kt mak dan ib (adik lelaki tunggal saya yg sgt suka menyakat. x kuasa nk layan). mereka telah bersetuju memilih design two folded card tu. padahal memula aku nk kad sekeping je, dan dan plak terdesign kad two folded. dan ini adalah hasil tangan keras Hameezah Haminah Rasit (sila jangan termuntah darah melihat design ini. kalau termuntah gak, jgn claim duit obat kt haku)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


walopon design aku x sehebat jentayu, LH creative, dan seangkatan dgnnya, tp aku sgt lah puas. serius, korang akan rasa puas bila korang buat sendiri. rasa mcm x sabar nk kawen. betol, mcm tu la aku rasa hihi

okeh, nk siapkan untuk incik tunang pula dan design utk envelope kad tersebut. incik tunang sgt bersemangat nk kad sendiri juga. sabar ye si jantung hati :)

p/s: mak aku juga design kad kawen sendiri. makanya aku teruskan tradisi, cewah :p

9 comments:

  1. blh tempah kad utk knduri sya jgk x cik meeza???
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. hehehe.. adakah kau memerli aku wahai cik ezreen ku sayang? :p

    ReplyDelete
  3. bila nak bagi bila nak bagi bila nak bagi?? :P :P

    ReplyDelete
  4. aku suka! unik!
    suka,suka!
    kwn aku nie mmg kreatif..

    ReplyDelete
  5. fati: hahahaha! sabar ye cik fatihiah. kad tu belom finalize lg okay. sila bawak bersabar :p
    ina: wah, sgt bersemangat kamu cik marliana. hihi.. terima kasih kerana anda menyukai kad ini. owh saya sungguh terharu! (buntot sudah kembang kembangan)

    ReplyDelete
  6. whoaaaaaaaaaa
    terernya korang ni
    besh siot
    hihih
    brp harga print per kad beb?

    ReplyDelete
  7. print per kad? owh, belom tau lg, sedang survey2. itu baru design sahaja. paling murah setakat ni 60sen per kad for 1000pcs. jadiknya aku rm300, ejal rm300. worth kan? errr..ke x?

    ReplyDelete
  8. pandangan den...
    wardrobe ko casual sgt ar...
    x secocok ngan gambar cartoon yg more simple...
    adjust sama ada wardrobe / cartoon....

    pandangan den ar....ʋ

    ReplyDelete
  9. heheehe.. thank you incik najib! pandangan anda saya terima dgn hati yang terbuka hihi :D

    ReplyDelete