Jun 2, 2009

Berani kau tagging aku!

keranamu Marliana Mokhtar! hihi

Apa Perasaan Anda Sekarang?
♥ perasaan yang sgt bahagia! kan aku nk kawen nih hahaha!

Saya nak makan?

♥ laksa+nasi kukus+ketam+siput sedut masak lemak cili api+cheese cake (saya puasa hari ini, maka terlebih nafsu)

Saya tak suka?
♥ bila saya dan incik tunang tidak bertegur sapa. jgn buat begitu boleh x?!

Impian saya?
♥ saya banyak impian yang indah2. saya mau kaya! (sesungguhnya kau memang materialistik!)

Haiwan yang saya tak suka?
♥ lipas! shuh, shuh! pergi kau dari mukabumi ini!

Saya harapkan?
♥ Perkahwinan yang sgt bahagia! (saba meeza, nampak sgt ko galaks)

Jika boleh putarkan masa?
♥ ok,ok, ini serius. aku nk meluangkan masa yang banyak bersama ayah. saya sgt rindukan dia!! sgt!

Saya pada 10 tahun akan datang?

♥ sebuah keluarga yg sempurna+kerjaya yang stabil+ekonomi yang kukuh

Handphone saya adalah?
♥ penghubung antara aku dan si dia yang tersayang hihi.. tolong jgn hilang ye henpon

Saya pernah bercinta sebanyak?
♥ owh! dh 5 kali rupanya.. ep, aku bukan seperti yg kamu kamu kamu semua sangka ye. saya gadis baik!

Saya suka pada?
♥ kehidupan yang saya lalui sekarang ini :)

Kawan-kawan saya..?
♥ merupakan harta karun kehidupan! xde mereka, sunyi juga hidup ini. cewah!

Pernah dikhianati?

♥ errmm..i dont think so. mereka disekelilingku baik2 belaka :D

Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
♥ if i have one, errmmm.. xtau la eh nk buat ape. xpe, kusa DIA kan lebih besar :)

Senaraikan orang untuk di Tag
♥ iye, kamu! sila jgn buat x tau pula. (ederq, ezreen, fati, kak azwa sgt wajib) :p

7 comments:

  1. Kini...
    Aku dijadikan mgsa...
    ada ubi ada batas...

    ReplyDelete
  2. cetttt!! ishh pura pura tak nampak bole? kahkahakhhh

    ReplyDelete
  3. mmg aku brani cz ko takut ngan aku..
    hehehe..

    ReplyDelete
  4. baiklah meeza syg yg galak gatal tak sabar nak kawen. haha! nanti i buat ye

    ReplyDelete
  5. ezreen: kamu kan mmg slalu jadi mangsa, jadi kamu perlu lakukan ape yg disuroh
    fati: purak purak x nampak? jangan kau berani buat begitu!
    ina: owh, begitu skali tanggapan kamu terhadap aku? cis! nyesal aku buat nih! :p
    ederq: bagos! contohilah ederq yg pura pura menahan kegatalan dan kegalakan ini ye kawan2. muka kau sudah menunjukan segala galanya hahah!

    ReplyDelete
  6. cousin-meeza-yg-baikJune 9, 2009 at 4:18 PM

    u should remove nurul arbee from your team list :P

    ReplyDelete
  7. cousinku: hahahah! i x tau la nyah. i nk call dia dulu. ibu ejal ckp jgn cancel lg. dia nk berckp dgn nurul. makanya i tggu dulu.

    ReplyDelete