Nov 23, 2010

suka tak terkata

azuraaaa, azuraaaaaaa! mendedikasikan jeritan ini kepada Siti Azura Harun.

azura merupakan kawan skolah saya semasa tingkatan 4 dan 5. entry ini adalah kesah yang ada kaitan dengan beliau.

pada suatu hari, saya terdengar bunyi "pon, ponnnn". terlihat posmen diluar sana memasukkan sesuatu di dalam peti surat. seperti biasa, nanti nanti la amek surat tu. tangguh punya tangguh, mak sudah amekkan da. tak baik keje bertangguh, kan dah menyusahkan mak. mak berkata "along, ada surat awak. kad kawen". kad kawen? owh ya, bulan berkawen sekarang. musim cuti skolah kan dah mula dah. tapi surat tu maseh jugak tak berbuka lagi. macam nanti dulu la bukak. tapi adalah eksaited nak tau sape yang kawen tapi adalah malas buka. ok memang dasar pemalas. fine.

angah dengan berbesar hati membuka sampul itu sambil diperhatikan oleh saya. tiba tiba! wah macam cerita suspen haha. ok sambung. tetibe terlihat macam kertas kecik je, nampak macam kad bisnes. saya dan angah macammm ni bisnes apa pulak nak promot nihhhh. sorry azura kerana berkata sedemikian. tiba tiba! korang suspen kan? haha tau tak suspen langsung. tetibe angah menjerit "alongggg nakkkkkkk". nak apaaaaa! nak iniiiiiiii. lantas melihat kad itu, rupanya ia adalah kad Touch n Go!!! tapi bukan itu yang di eksaited sangat. yang terlebih eksaited adalah kerana ini >>>> cepat scroll bawah!




tadaaaa! kad itu ada gambar kawenkuuuu. weeeee!

terima kaseh ye azuraaaaaaaa :D

semua jeles! encik suami, mak, angah, semua semua la haha

lihat, sekarang along ada kad TnG baruuuuu

suka tak terkata :D

7 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaa!! jelesslah jugakk kannn....... nak jugak!

    ReplyDelete
  2. hahah! aku pun dapatttt! mula2 aku ingat macam kad tipu2 je untuk hiasan. haha.
    tapi bila tengok mcm real la pulakkkk. terus berebut laki bini ok! tapi pemenangnya adalah hakuuu sebab zura kawan akuuu. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. fati: haha! jeles kannnn :p
    ederq: best kannnnn!!!! aku pon sudah mengagak kau pasti akan dapat juga. yayyyy!!! kita ada kad TnG gamba kiteeeee hahaha!

    ReplyDelete
  4. shima nak jugakkkkkk!! mane bwt ini????!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. hahahah! best kannnnn! kawan kak long kasi. dia ckp adiah kawen. patotnya dia nak letak gamba Miqael skali tapi x sempat nak buat hihi.

    ReplyDelete
  6. haha! kau tak dapatkah inaaaa? aku ingat semua budak skolah kita dapattttt hihi

    ReplyDelete